Pathfinder Player Companion: Dirty Tactics Toolbox (PFRPG)

Sam Phelan's page

Customer Service Representative. Organized Play Member. 1,629 posts. No reviews. No lists. No wishlists.


RSS

1 to 50 of 1,629 << first < prev | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | next > last >>
Paizo Employee Customer Service Representative

1 person marked this as a favorite.

Thank you so much for your patience and understanding, and for working with us to figure it out! We understand how big of an issue this could have been for you, and we're so pleased we could help mitigate that. Diego did a lot of the work to find it and parse out the order, so I'll pass most of your thanks along to him.

Paizo Employee Customer Service Representative

1 person marked this as a favorite.

Hello Ngodrup,

We were able to catch the package before it left the warehouse, (whew!) and could take out the unwanted items. I'm sorry for the scare there! I'll send you an updated confirmation email shortly that'll be a brand new order number. We are going to "return" everything we have charged for, and we'll have a "new" order using store credit, and we'll refund any charges to your card for those items that we are removing.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Ngodrup,

I'm sorry we missed your post. Interestingly, when I found it tried to load it up, it had some technical difficulty doing so...which may explain how we missed it originally. I was able to get into it another way.

1. I will apply the Paizo Advantage discount and refund any overcharged amount.

2. It was both the GM screen and the Pawn collection that are not categorized as books. We would have had to remove both items to avoid marking this on the customs report. I'm sorry, if this is what you would have preferred, that we did not get to it before it was shipped.

Paizo Employee Customer Service Representative

2 people marked this as a favorite.

I certainly won't be reporting it...

If it happens that the teams in charge of getting the PDFs uploaded for the products was able to do this as normal for the first edition products and only withhold the second edition PDFs for August 1st, that sounds great! I don't remember any confirmation that this had been done, so I'm sorry if we gave any incorrect information compared to what's actually happening.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Skáldgrim1066,

I have canceled the requested order. You should soon receive an updated confirmation email for the order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello The Unfortunate Pumpkin,

I have updated the address on the order. You should soon receive a new confirmation email. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Davido1000,

It appears there was one item that the discount hadn't applied to. I have fixed this and you should soon receive an updated confirmation email. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

6 people marked this as a favorite.

Now that subscription orders have begun shipping, we expect that anyone who did not hear this news will have concerns over their PDFs. Please feel free to direct anyone who is indicating that they do not yet have this information to this thread to keep the community knowledge as up-to-date as possible. Thanks all!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello,

During the time you are referencing, we were experiencing a technical issue, site-wide, which was applying an apparent 15% discount to all displayed prices. This was not an actual discount or promotion which was on, and only affected product page display prices. As this was a display error rather than a price change, correct prices displayed in the cart. We have since corrected the display issue. I understand this is very disappointing and I’m sorry for any confusion or inconvenience.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello The White W0rg,

During the time you are referencing, we were experiencing a technical issue, site-wide, which was applying an apparent 15% discount to all displayed prices. This was not an actual discount or promotion which was on, and only affected product page display prices. As this was a display error rather than a price change, correct prices displayed in the cart. We have since corrected the display issue. I understand this is very disappointing and I’m sorry for any confusion or inconvenience.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Bacchreus,

During the time you are referencing, we were experiencing a technical issue, site-wide, which was applying an apparent 15% discount to all displayed prices. This was not an actual discount or promotion which was on, and only affected product page display prices. As this was a display error rather than a price change, correct prices displayed in the cart. We have since corrected the display issue. I understand this is very disappointing and I’m sorry for any confusion or inconvenience.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello The Purity of Violence,

I have canceled your Campaign setting subscription, but ensured Druma will still be sent to you. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello JacobJ,

We have no idea when any particular retailer will receive their product. The retailer maybe be able to get this information by communicating with the distributor through which they are receiving the product (this is not us, but a distributor such as Alliance) and provide you and estimate based on that for when they will be able to be sent ot you.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Uncle Teddy,

It appears that the system is correctly automatically canceling the non-complimentary versions of these subscriptions and I see only the complimentary ones listed. If you have any problems with them when we get to the first order generation for these subscriptions, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Vexies,

I'm sorry about the delay while we were working through the backlog. I know we reached later posts of yours and everything appears set. Please let us know if you have any further questions or concerns.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello The Masked Ferret,

We are still working through an extensive backlog, but it appears we were able to get to your email. I'm mostly responding here so we have record that we got to this! Thank you for your patience!

Paizo Employee Customer Service Representative

1 person marked this as a favorite.

Hello Rysky,

It appears that the system as already canceled the paid versions of these subscriptions, so I believe you are good to go. If you encounter any oddities in the future, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Vassago Embrace,

I'm sorry you didn't get a response on this post! I believe we got this taken care of for you prior. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Hosvaldo,

It looks like we got to yoru email and this was taken care of. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello General Dissa Ray.,

Looks like we already took care of this for you. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Samy,

Looks like we already took care of this for you. You should have received an updated confirmation email. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Aristophoenix,

I have canceled you r Adventure Path subscription, but ensured that we will still send you Adventure Path 144. You should soon receive an email confirming this change to your account. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello El Ronza,

I have canceled Adventure Path 145 from your order and canceled your Adventure Path subscription. You should soon receive an email confirming this change to your account. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Yorgi,

We recognize that our system did not cancel these automatically as intended and have searched and resolved this for most of those affected. You should already have an updated confirmation email indicating the cancelation of Adventure Path 145. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello garric16,

I have canceled your subscription and pending order. You should receive an email confirming this change to your account. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Lord Bowser,

It certainly is a rude bug. I have removed Adventure Path 144 from your order. You should soon receive an updated confirmation email. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Intari,

I'm sorry it threw some older items into your order! I have removed them and ensured that your Pathfinder Advantage discount applied correctly. You should soon receive an updated confirmation email. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Marlin the Red,

I have removed the Lost Omens World Guide from your sidecart.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello ViejasFire,

I have updated your default payment method as well as for the pending order. You should soon receive a new confirmation email for your order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Guy Ladouceur,

Yes, you will continue to receive the Paizo Advantage discount. Signs on my side indicate that this is currently applied to your account, but please let us know if any of your submitted orders do not reflect this discount.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello gatherer818,

I have canceled your Adventure Path subscription and ensured Adventure Path 144 will be kept active for you. You should soon receive an updated confirmation email for your order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello GrimaceJD,

I have canceled your Adventure Path subscription, but ensured you will receive the final volume of Tyrant's Grasp. You should soon receive an updated confirmation email for your order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Mr. Hunter,

I have canceled your Pathfinder Adventure Path subscription but ensured Adventure Path 144 remains active. You should soon receive an updated confirmation email providing you updated details of the order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Alarian Sunalance,

I’m sorry about the inconvenience. It turns out our system is not as smart as we thought and didn’t know what to do with the scheduled cancelation. Your subscription is canceled. I have removed the unwanted items and you should soon receive an updated confirmation email. If you have any further questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Vassago Embrace,

Looks like we canceled 145 before I got to this post for you, but I did just ensure that your Paizo Advantage fully applied. You should soon receive a new confirmation email providing you the updated details of the order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Yours is mined,

It looks like we took care of this earlier this week. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Dwapook,

I have removed the Druma book from your order. Those miniatures were moved out of this order number (sidecart most likely) at a previous date and their appearance on your confirmation email is just old information that they were once in this order number and were moved out. You will only receive items under the "shipments" section of your confirmation email.

You should soon receive a new confirmation email for the order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Vexies,

Thank you for letting us know that this did not apply correctly for you! I have resolved the issue and you should soon receive a confirmation email showing the updated discounted prices.

If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Dracovar,

I tracked down everyone with this issue and removed Adventure Path 145. You should have already received a new confirmation email for this order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Rhemora,

It appears one of my coworkers was able to assist you with this earlier this week. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello DM Swan,

Looks like we already got to your order and rectified it. You should have received a new confirmation email for your order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Lynx1482,

I have canceled your Adventure Path subscription. This will also cancel the pending items generated from the subscription. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello op3rator,

It looks like one of my coworkers was already able to help you with this. If you have any continued questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Cyrad,

The Core Rulebook is considered the "first" issue of the subscription the Bestiary the second, although they are releasing in the same month, so the system did what it expected and generated the second issue along with the first.

If you would not like the Bestiary, we can cancel your subscription and remove the Bestiary from your order. You will still receive the Core Rulebook as a subscription item this way.

Please let us know if you'd like to do this.

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello opiumseed,

The transactions you are seeing are not charges. They are authorizations or holds, which occur each time our card processor is asked to contact your bank to check if the card is good. When this happens, many banks choose to put a hold on the funds for the expected charge. However, because your card was declined, we cannot finalize these charges. Authorizations typically reverse a few days after they appear, when your bank chooses to release the funds.

Your card was declined because it did not pass the Address Verification System (AVS) check. This indicates that there is a discrepancy between the billing address entered for the card on Paizo.com and the billing address your bank has on file for the card. Please ensure that all of the information entered for the payment method is accurate and then try to submit the order again.

Also, there's no need to post your email publicly on the forums and I removed this from your post. We can help you just with your username on your account. Guard your personal information!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Chumpstyle,

I have removed the duplicate preorder copies of the Core Rulebook and Bestiary. I also noticed that your order did not have your Paizo Advantage discount applied, so I ensured this was correct as well.

You should soon receive a new confirmation email for this order. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello Mine all mine...don't touch,

It appears that Diego was able to help you with this earlier this week. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

1 person marked this as a favorite.

Hello archmagi1,

Thank you for letting us know the discount was not applying! I have corrected this on your order and you should soon receive an updated confirmation email providing you the updated details of the order.

If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello JesterOC,

It looks like Virginia was already able to address this for you. If you have any questions or concerns, please let us know. Thank you!

Paizo Employee Customer Service Representative

Hello evillmonkey,

I'm sorry about the inconvenience. We discovered our system was not actually smart enough to know what to do when we scheduled a subscription cancelation for the first of two items releasing in the same month.

I hunted down everyone this should have affected and it should be set right. If you have any further questions or concerns, please let us know. Thank you!

1 to 50 of 1,629 << first < prev | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | next > last >>