Order 14616885 - $45 shipping?!?!?


Customer Service


Pathfinder Adventure, Adventure Path Subscriber

What the heck happened with this order?

I ordered the Gods & Magic book plus two map packs.

I placed the order more than a month ago, and put it in my sidecart to have it shipped with my subscriptions, which are apparently running late this month?

Then, suddenly last week, you shipped just this one book to me separate of my other stuff. You shipped it ONE DAY PRIORITY mail and charged me $45.48 for shipping!

What the heck is going on? You did not have my permission to ship this at that rate. $45 for a single book is INSANE.

Can you please tell me what happened and fix this?

Thanks.


Pathfinder Adventure, Adventure Path Subscriber

The point of having these items added to my subscription order was to save on postage, but looking at the order, you split them into four separate orders (map pack, map pack, AP, and Gods & Magic) and charged me a total of $60.48 in postage.


Pathfinder Adventure, Adventure Path Subscriber

Tried to call you, but no one is answering the phone and your voice mailbox is full.


Pathfinder Adventure, Adventure Path Subscriber

Hello?

Customer Service Representative

Hello John,

I am so sorry for the delay in our reply. We have been working on a large backlog of messages. It looks like there was an error with the shipping setup and I apologize that our system overcharged you for the incorrect shipping methods. I have gone ahead and fully refunded shipping for this order and you should see that post to your card in the next 3-5 business days. Please let me know if you have any other questions or concerns.

Community / Forums / Archive / Paizo / Customer Service / Order 14616885 - $45 shipping?!?!? All Messageboards
Recent threads in Customer Service